4.01.2010 г.

И пак е нова година, но 2010

Да ние честита новата 2010:)
за мной срам се оказа, че 1 година не съм блогвала... Имах желанието и добрите намерения, но уви само с желание не става.
Може би донякъде фейсбука ми замести кратките всекидневни "драсвания" и комуникацията с много народ... та за тук оствих "тежките" размисли, които бяха твърде писимистични и така не им дойде реда.
Дори си мислих да си изтрия блога, вместо да се седи "мъртъв" но моя приятелка, с която не съм се виждала почти 8 години ме откри и ми писа и се зардва въобще че ме намери чрез блога... и хаха май няма да го закривам. Ще се опитам да го подържам дори. Ако следващото ми писане е 2011 хаха, значи не му е писано хаха
и така... Нова година, нов късмет... този път с надежда най-вече за добро здраве... и без никакви планове, доказа се че с планове или без... нещата не стават...
Е сега ще я видим новата 2010:)