30.01.2009 г.

нова година - нов късмет

Радвам се че свърши миналата година. Края и беше безумно тежък и наситен с прекалено много емоции. Слава богу освен кофата с ла.на, която се изля върху мен имаше и страхотни изживявания, но това е за друг блог.
... Търкулна се и 1-вия месец от новата 2009, разбира се кой знае какви промени нямаше:) все още си плувам в същия ла.нян бълвоч...:) и много ми се искаше да кажа: "ей до тук съм в ла.на, ама не ми пука", ама уви не мога.
ужас този текст стана твърде л..н хаха изобщо не го бях замислила за такъв... то май и за това не пиша много, че все едни емоции ще излязат...
Нова година - Нов късмет Пожелавам си го, ама от все сърце, з-тото мисля, че да съм оптимист е по-добре от колкото да съм реалист... а напоследък съм си направо безнадежден писимист... но пък трабва да има някакво равновесие, след лошото да идва добро, нали?