13.02.2007 г.

ВИРУС14

Днес е 14.02:) голямата изкуствена еуфория около "денят на влюбените":)
Сутринта докато си пиех кафето по новините го чух като "вирус14" хехе, много смешно ми стана... е да цялата тази мания за пазаруване, валентинки и бла-бла си се разпрострабява точно като вирус:)
Не че съм против празниците, напротив! Аз си имам една теория - няма значение какъв е празника, важното е да се празнува!: ) Да се излезе от еднообразнието на ежедневието, да си дадем шанс за изненади, праятни мигове,глезене и т.н, а какво по-хубаво от това, да дарим на най-близкия си човек малко удоволствие... Има проблем, че медийната и пазарна плява, ако въобще мога да се изразя така опорочава, за малко по-чувствителните и своболюбиви натури, желанието да празнуват или зарадват човекът до себе си...
Да жиее любовта, който както я разбира и кой както иска да я празнува:) Важното е да се изживава и чувства :)
А задругите, като мен и по-скоро мъжът ми, които гледаме малко "критично" този вирус14:) НАЗДРАВЕ! Да полеем и Трифон Зарезан, защото традицията казва, колкото повече червено вино днес се полее, толкова повече ще е плодотворна годината за лозарите! Пийите, пейте и се веселете:))))))))